|
Radīts virtuālais asistents, kas apkopo informāciju par atbalsta iespējām Ukrainai
Valodu tehnoloģiju uzņēmums Tilde ir izveidojis virtuālo asistentu HelpUkraineBot, kas sniedz atbildes par palīdzības saņemšanu un sniegšanu Ukrainai, vienuviet apkopojot pieejamo informāciju no dažādiem pārbaudītiem avotiem. Latvijas iedzīvotājiem virtuālais asistents jeb bots ļauj atrast labāko veidu, kā katrs varam palīdzēt Ukrainai. Savukārt Ukrainas bēgļiem tas vienkārši un ātri ļauj noskaidrot svarīgāko informāciju par palīdzības iespējām un uzturēšanos Latvijā, lai tā nebūtu jāmeklē interneta plašumos. Virtuālais asistents ir pieejams vietnē helpukrainebot.com, kā arī to vienkārši var iekļaut jebkurā mājaslapā un uzņēmumu Facebook lapās. Valsts un pašvaldības iestādes, nevalstiskās organizācijas un uzņēmumi ir aicināti ievietot virtuālo asistentu savās mājaslapās, lai paātrinātu palīdzības sniegšanu un saņemšanu Ukrainas kara laikā.
Lai arī ir pieejamas vairākas informatīvās vietnes un diennakts tālruņi, virtuālais asistents HelpUkraineBot apkopo visu jaunāko informāciju vienuviet un palīdz ātri rast nepieciešamās atbildes. Tas strādā visu diennakti un spēj sniegt atbildes vienlaikus plašam cilvēku skaitam.
Virtuālais asistents spēj atbildēt uz dažādiem biežāk uzdotajiem jautājumiem – par palīdzības tālruņiem, informatīvajām lapām, ziedošanu un brīvprātīgo darbu, juridisko un psiholoģisko palīdzību, kā arī ko darīt Latvijas iedzīvotājiem, kas vēlas vai jau ir uzņēmuši Ukrainas bēgļus. Savukārt Ukrainas bēgļiem ir pieejama informācija par uzturēšanos Latvijā, veselības aprūpi, mītnes vietām, darbu, vīzām un citas noderīgas uzziņas. Tā zināšanu bāze tiek regulāri atjaunota un papildināta, izmantojot valsts iestāžu un nevalstisko organizāciju sniegtās ziņas un citus uzticamus informācijas avotus.
“Kad sākās Krievijas iebrukums, kopā ar kolēģiem spriedām, kā varam palīdzēt Ukrainai ne tikai finansiāli, bet arī ar savām mākslīgā intelekta tehnoloģijām. Virtuālais asistents HelpUkraineBot ir Tildes darbinieku iniciatīva, kas ar lielu pašatdevi īstenota rekordīsā laikā. Virtuālajam asistentam esam iemācījuši būtiskāko informāciju, kuru regulāri papildināsim un atjaunosim. Ļoti ceram, ka tas palīdzēs sniegt un saņemt atbalstu, lai kaut nedaudz atvieglotu neizmērojamās ciešanas, ko rada karš,” stāsta Andrejs Vasiļjevs, uzņēmuma Tilde vadītājs.
Ikviens uzņēmums, valsts un pašvaldības iestāde ir aicināta ievietot HelpUkraineBot savā mājaslapā, kas ir izdarāms vien pāris minūšu laikā. Šobrīd virtuālais asistents jau darbojas vietnē www.ziedot.lv.
Par Tilde: Tilde ir viens no vadošajiem Eiropas valodas tehnoloģiju un lokalizācijas uzņēmumiem. Attīstot mākslīgā intelekta tehnoloģijas, Tilde nodrošina atbalstu valodu dzīvotspējai digitālajā laikmetā. Uzņēmuma izstrādātie risinājumi ietver mašīntulkošanas sistēmas, virtuālos asistentus, tērzēšanas botus, runas atpazīšanu un runas sintēzi, tiešsaistes terminoloģijas pakalpojumus, kā arī tulkošanas, pareizrakstības un korektūras rīkus. Tilde aktīvi darbojas informācijas tehnoloģiju pētniecības un attīstības jomā un īsteno dažādus starptautiskus un nacionālus pētniecības un inovāciju projektus Eiropas Savienības programmās.
Resurss: Gunta Cīrule Tilde mārketinga direktore atjaunots: 2022.g 08.martā | Tukuma Balss (x521) |
Pasākumi Aktuāli
Aptauja
| |
Sīkdatnes un privātuma politika (c) 2018-2024 TukumaBalss.lv Visas tiesības aizsargātas Realizācija Tup un Turies |