Sīkdatnes nodrošina vietnes pienācīgu darbību (vairāk par sīkdatnēm un privātuma politiku šeit)
TukumaBalss
2024.gada 25.novembris
Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne
6.64'C
vējš: 6.44m/s
Par mums  Kontakti  Reklāma  

ZIŅASNOVADOS
SPORTS
FOTOVIDEOJAUTĀ mums
  

No 2025. gada auto ar dīzeļdzinēju tehniskajā apskatē pārbaudīs citādāk


No 2025. gada auto ar dīzeļdzinēju tehniskajā apskatē pārbaudīs citādāk
Foto: CSDD

No 2025. gada dīzeļdzinēja automobiļus, kas atbilst "Euro-5" un "Euro-6" emisijas standartiem, pārbaudīs, izmantojot jaunu aprīkojumu, vēsta portāls "Rus.LSM.lv".

"Mēs redzam, ka daudzās valstīs notiek dažādas manipulācijas ar cieto daļiņu filtriem jeb DPF. Tāpēc Latvija ir viena no valstīm, kas vēlas ieviest jaunu pārbaudes metodi. Ar tās palīdzību būs iespējams pārliecināties, ka automašīnām ar "Euro-5" un "Euro-6" dzinējiem nav veiktas manipulācijas ar cieto daļiņu filtru," skaidroja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Tehniskās daļas vadītājs Jānis Liepiņš.

DPF filtra uzdevums ir samazināt kvēpu emisijas, kas rodas, iekšdedzes dzinējam darbojoties ar dīzeļdegvielu. Ja filtrs nedarbojas, tas ir jānomaina, un tas maksā dārgi. Tāpēc daudzi vietējie amatnieki šos filtrus vienkārši izgriež. Tehniskajā apskatē to nav iespējams konstatēt ne vizuāli, ne uz iekārtas.

Taču šogad pārbaudes stacijām ir iegādātas vairākas iekārtas. Tā noteiks cietās daļiņas izplūdes gāzēs un saskaitīs tās. Galvenais ir noteikt normu. Piemēram, Vācijā "Euro 5" un "Euro 6" automobiļiem cieto daļiņu līmenis kubikcentimetrā ir 250 000.



atjaunots: 2023.g 19.decembrī | Tukuma Balss (x471)






    Pasākumi
    Aktuāli
SKATĪT VAIRĀK

 tukumametals250x250_93212.jpg

    Aptauja


Par mums  Kontakti  Reklāma

Sīkdatnes un privātuma politika

(c) 2018-2024 TukumaBalss.lv
Visas tiesības aizsargātas


Realizācija Tup un Turies