|
Martā Tukumā plānots uzsākt PII “Vālodzīte” pārbūviŠī gada marta sākumā plānots uzsākt būvdarbus Tukuma pirmsskolas izglītības iestādē “Vālodzīte” (Spartaka ielā 18), lai veiktu energoefektivitātes pasākumus ēkā, kā arī atjaunotu ēkas iekštelpas pēc energoefektivitātes un inženiertīklu pārbūves pasākumu ieviešanas. Šobrīd notiek PII “Vālodzīte” audzēkņu pārcelšana uz citām pašvaldības telpām. Turpmāk 5 grupas atradīsies Zemītes ielā 5a, divas grupas PII “Pepija”, viena grupa PII “Taurenītis” un trīs grupas PII “Pasaciņa”. Kopumā pirmsskolas izglītības iestāde pārceļ 204 bērnus no 11 grupiņām. Būvdarbu veiks piegādātāju apvienība “MB/HX”, kuru veido SIA “Marels būve” un SIA “Heinex”. Būvuzraudzību nodrošinās SIA “RS Būvnieks”, savukārt autoruzraudzība uzticēta būvprojekta “Pirmsskolas izglītības iestādes “Vālodzīte” pārbūve” autoram SIA “Būvdizains”. Jau iepriekš tika ziņots, Tukuma novada pašvaldība un Centrālā finanšu un līgumu aģentūra 2021. gada 31. maijā parakstīja vienošanos par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. Nr.4.2.2.0/20/I/021 “Energoefektivitātes paaugstināšana PII “Vālodzīte”” īstenošanu. Projekta mērķis ir samazināt primārās enerģijas patēriņu, sekmējot energoefektivitātes paaugstināšanu Tukuma novada pašvaldības pirmsskolas izglītības iestādes “Vālodzīte” ēkā un pašvaldības izdevumu samazināšanos par siltumapgādi, veicot ieguldījumus pašvaldības ēkā atbilstoši Tukuma novada attīstības programmā plānotajām investīcijām. Projekta gaitā ir sasniedzamie rezultāti – primārās enerģijas gada patēriņa samazinājums sabiedriskajā ēkā projekta ietvaros veikto investīciju rezultātā – 258 717 kWh/gadā (kilovatstundas gadā); siltumnīcefekta (ogļskābo) gāzu samazinājums gadā projekta ietvaros veikto investīciju rezultātā – 52,541 CO2 emisijas ekvivalents (tonnas gadā).
Resurss: Tukuma novada pašvaldība atjaunots: 2022.g 23.februārī | Tukuma Balss (x685) Novados, Tukums |
Pasākumi Aktuāli
Aptauja
| |
Sīkdatnes un privātuma politika (c) 2018-2024 TukumaBalss.lv Visas tiesības aizsargātas Realizācija Tup un Turies |