|
LVM Meža olimpiādē šogad uzvar Ķemeru pamatskolaFoto: lv portals Sejas aizsargmaskās, ievērojot distanci un plānus kaļot tiešsaistes platformās – tieši tā noritēja šī gada LVM Meža olimpiādes cīņa. Ierasti fināls notiek klātienē, taču šoreiz tas aizvadīts virtuāli un, apkopojot gan publiskā, gan žūrijas balsojuma rezultātus, noteikts šī gada uzvarētājs - Ķemeru pamatskolas komanda. Ierasti olimpiāde noritēja trīs posmos, tās noslēgumā 10 labākajām komandām tiekoties LVM dabas parkā Tērvetē, lai piedalītos aizraujošās orientēšanās sacensībās. Līdzīgi kā daudzi pasākumi pēdējā gada laikā, arī LVM Meža olimpiādes gaita tika pielāgota pašreizējiem apstākļiem. Šoreiz skolēni sacensību pirmajā kārtā iesniedza tikai āra mācību spēļu aprakstus, kurus vērtēja žūrija un par tiem sniedza atgriezenisko saiti. Otrās kārtas uzdevums, ņemot vērā saņemtos ieteikumus, veidot āra mācību spēles video, kuri tika publicēti AS “Latvijas valsts meži” (LVM) Facebook lapā, lai par tiem balsotu arī citi.
“Spēles pielāgošana un tās gaitas filmēšana, ievērojot visus ierobežojumus, nav viegls uzdevums, tāpēc uzslavas pelnījušas visas astoņas komandas. Šogad dalībnieki darbu izstrādes gaitā bieži sazinājās ar organizatoru komandu, kas radīja kopības sajūtu, jo iepazinām gan skolēnus, gan skolotājuskuri apzinīgi tiecās uz savu mērķi,” stāsta LVM Vides izglītības programmu koordinatore Renāte Ribaka.
Ņemot vērā žūrijas un publiskajā vērtējumā iegūtos rezultātus, pirmajā vietā šogad ierindojas Ķemeru pamatskolas komanda, otrajā – Nīkrāces pamatskolas komanda “Atpūtnieki”, bet trešajā – Rēzeknes 6. vidusskola. Savukārt atzinības diplomus par izcilo sniegumu LVM Meža olimpiādē saņems Nīkrāces pamatskolas komanda “Bebri” un komandas no Jelgavas 6. vidusskolas, Irlavas pamatskolas, Skrundas vidusskolas un Tukuma 2. vidusskolas.
Resurss: lvm.lv atjaunots: 2021.g 08.martā | Tukuma Balss (x355) Novados, Tukums |
Pasākumi Aktuāli
Aptauja
| |
Sīkdatnes un privātuma politika (c) 2018-2024 TukumaBalss.lv Visas tiesības aizsargātas Realizācija Tup un Turies |